Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: plaza5 w Październik 03, 2021, 16:42:05
-
Witam
Do tej pory klient miał zainstalowanego MS Outlooka 2016 32 bitowego i jak wpisał w kartotece klienta dwa adresy mailowe np. "test@gmail.com; test1@gmail.com" i chciał później wysłać do klienta fakturkę to outlook rozpoznawał obydwa adresy i wysyłał fakturkę na obydwa.
Niestety ostatnio zainstalował sobie 64bitową wersje. Uporałem się z problemem ustawienia go jako domyślnego klienta ale niestety teraz jak próbuje wysłać fakturkę to outlook nie widzi adresów jako dwa oddzielne tylko jako jeden i wywala błąd.
Czy ktoś wie może jak się uporać z tym problemem?
Pozdrawiam
Tomek
-
Czy ktoś wie może jak się uporać z tym problemem?
Może tak:
Do tej pory klient miał zainstalowanego MS Outlooka 2016 32 bitowego