Autor Wątek: Nie pobiera aktualnych cen  (Przeczytany 1250 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline K@mil

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.60 SP1
Nie pobiera aktualnych cen
« dnia: Styczeń 17, 2020, 12:35:22 »
Dzień dobry,

Znajomy, któremu pomogłem poustawiać sieć i Subiekta w niej, korzysta od 2-3 lat z Mobilnej Sprzedaży na tablecie z Androidem. Zestawiony jest tunel VPN pomiędzy serwerem z bazą i ww. tabletem. Widza się w jedną i drugą stronę i wszystko działało jak należy.
Od pewnego czasu podczas synchronizacji tabletu główną bazą wyskakuje błąd o niemożności pobrania tychże cen z racji zbyt długiego oczekiwania na odpowiedź serwera.
Bez problemu pobiera Konta, konfigurację, kontrahentów i towary, a z cenami ma problem.

Mistrzem SQLa nie jestem, szukałem, ale nie widzę, stąd moje pytanie, czy jest gdzieś parametr zwiększający timeout?

Komunikat: Serwer nie może przetworzyć żądania -> Trwało przerywanie wątku - też czasem wyskakuje.

Z góry dziękuję za pomoc.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17249
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie pobiera aktualnych cen
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 17, 2020, 15:49:33 »
Ech, pytaj autora aplikacji, to aplikacja o tym decyduje a nie serwer SQL...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Nie pobiera aktualnych cen
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 17, 2020, 15:49:33 »