Osobiście nic z tego nie rozumem. Skąd program ma wiedzieć co się dzieje w fizycznej kasie ? To jest zadanie osoby odpowiedzialnej za obsługę tej kasy, a skoro jest odpowiedzialna to powinna liczyć codziennie, a nie co miesiąc... Z gotówką jest tak - mamy tak, jak dbamy.
Jest liczone codziennie 2 razy. A dba się tak żeby zawsze było na "plus".
Będę się powtarzał - nie rozumiem - codziennie dwa razy się zgadza, a na koniec miesiąca już nie ? Jeśli tak jest to ewidentnie coś robicie nie tak, jest gdzieś dziura w obiegu dokumentów ?
Nic mi nie wiadomo o takich błędach programu, zawsze możesz sam wszystko przetestować na podmiocie demo lub kopii podmiotu.
Nie mam takiej możliwości.
[/quote]
Jakieś słowo wyjaśnienia ?

Skoro każdy ma taką możliwość (każdy może pobrać program i utworzyć podmiot demo), to dlaczego twierdzisz, że Ty jej nie masz ?
Jest jeden błąd programu który wyłapałem kiedy się robi wz zaliczkową a potem paragon do tego to kp wchodzi podwójnie - 1 raz z wz a 2 z paragonu i już przybywa kasy w raporcie a w gotówce nie..
[/quote]
Skoro wiesz, że jest taki problem to po prostu NIE wystawiajcie takich dokumentów / zablokujcie taką możliwość systemowo (rozwiązanie dodatkowe typu "blokada") i po problemie.
Aby pomóc trzeba dowiedzieć się co dokładnie się dzieje w firmie, a tego w ogóle nie opisałeś... Nie wiemy nawet czy korzystasz i w jaki sposób z raportów kasowych... Co z pozostałymi rozrachunkami, są w ogóle prowadzone, bo jeśli by były to błędy jak błędne formy płatności powinny się w nich ujawnić lub wykluczyć...
Wszystko jest prowadzone jak trzeba. Tam nie wychwyciłem nigdy błędu.
Nie rozumiem - skoro "wszystko jest prowadzone jak trzeba" to skąd ten wątek ?
Dodam, że mam kilku klientów pilnujących gotówki od wielu lat i u nich wszystko w kasie się zgadza, jak też widać na tym forum i forum Insertu również nikt nie zgłasza żadnych problemów w tym obszarze, ani jeden użytkownik od lat.