"Przy takim opisie podejrzewam tylko jedno - nieznajomość obsługi programu i błędy użytkownika... Dlaczego robisz sobie bałagan i zmieniasz historię poprzez zmianę nazw towarów zamiast ustawiać je jako nieaktywne i zakładać nowe kartoteki ? Jaki wpływ na cenę z ostatniej dostawy ma to, że towar się sprzedał czy też nie ? Czy ostatnia wypłata (pensja) zmieni się, gdy ją wydasz ? Dlaczego korzystasz z szybkiej inwentaryzacji zamiast z pełnej, która mu dużo więcej funkcjonalności, które pozwalają uniknąć wielu błędów podczas inwentaryzacji ?
Jeśli chcesz więcej informacji to odtwórz archiwum z dnia 31 grudnia i sprawdź/pokaż jaka rzeczywiście była cena tego towaru i jaka była ostatnia dostawa."
Witam ponownie, tak mnie nauczono robić szybką inwentaryzację. Niestety nie potrafię robić inwentaryzacji. Poza tym na stronie e-pomoc subiekta jest opisane, że daje nam ten sam wynik. Poza tym kolejny aspekt skoro zmieniam nazwę , zapisuję jako ostatnią cenę z ostatniej dostawy i kalkuluję ceny na trzech poziomach to powinno być ok.