Autor Wątek: zawieszanie się i resetowanie SUBIEKT`a na konkretnym użytkowniku  (Przeczytany 2095 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline dj-blady

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT 1.44
Witam,
Dotyczy najnowszej wersji: 1.64 SP1 HF1

Od 2 dni mam problem, który polega na tym, że przy próbie wylistowania, np: listy faktur w danym okresie, subiekt zaiwesza się i wyłącza program.
Generalnie działa bardzo wolno. Wyłącza go nawet przy próbie "odświeżenia" listy dokumentów.

Wyskakuje komunikat: "Wystąpił błąd krytyczny. Program zostanie zamknięty. Czy uruchomić program ponownie?"

Jeżlei przeloguję się na innego użytkowanika, tego problemu nie ma.
Czy mieliście taki przypadek i wiecie jak to naprawić ?
Z góry dziękuję za pomoc.

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1282
  • Reputacja +47/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: zawieszanie się i resetowanie SUBIEKT`a na konkretnym użytkowniku
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 17, 2020, 09:21:24 »
Filtry dat nie jest ustawiony przypadkiem na czas nieokreślony?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: zawieszanie się i resetowanie SUBIEKT`a na konkretnym użytkowniku
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 17, 2020, 09:39:49 »
Piszesz o użytkowniku programu, czy systemu operacyjnego ?
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: zawieszanie się i resetowanie SUBIEKT`a na konkretnym użytkowniku
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 17, 2020, 09:39:49 »