Autor Wątek: zdublowany paragon  (Przeczytany 1202 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Emilo811

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.58 SP
zdublowany paragon
« dnia: Marzec 08, 2021, 15:36:28 »
Witam

Zaistniała sytuacja w piątek o czym dowiedziałem sie dziś.Jeden z paragonów został zdublowany. Nie mam bladego pojęcia jak to nastąpiło. Reszta paragonów jest ok. A ten jeden wyszło na to że sprzedałem w jeden dzień dwa razy te same rzeczy pod rząd . Paragon ma taką samą kwotę te same artykuły na nim widnieją rózni sie tylko numerem. Wyszło to dzis bo dzis chciałem sprzedać towar który był na stanie sklepu ale w subiekcie przez ten zdublowany paragon brakowało ga stanie w magazynie subiekta. Prosze o pomoc co z tym zrobić po kolei nie ogólnikami i slangiem znawców subiekta. Subiekt znam pobieżnie nie jestem specjalistą wiec proszę o tłumaczenie jak krowie na rowie. co zrobić z takim fantem?

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1282
  • Reputacja +47/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: zdublowany paragon
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 08, 2021, 18:53:52 »
Tu nie trzeba żadnego specjalisty, wystarczy "chłopski rozum": jak paragon nie został ufiskalniony to go skasować lub wyzerować a jak został ufiskalniony to wypisać do niego zwrot.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: zdublowany paragon
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 08, 2021, 18:53:52 »