InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: MaciejL w Listopad 10, 2016, 00:14:15
-
Witajcie.
Od dłuższego czasu walczę z zestawieniami towarów sprzedawanych w systemie VAT Marża w excelu. Chodzi o to że co miesiąc dostarczam księgowości zestawienie zawierające informację ze sprzedaży detalicznej. Przy dużej ilości paragonów jest to co najmniej męczące, ponieważ zestawienie zawiera:
Datę zakupu towaru / Dokument zakupu towaru / Dostawca / Cena zakupu / Data sprzedaży / Nr paragonu / Odbiorca / Cena towaru /Marża brutto /Marża netto /Podatek 23%
Może macie pomysł jak zrobić aby subiekt zaczął gromadzić może nie wszystkie ale część tych informacji aby można było takie zestawienie na koniec miesiąca po prostu wydrukować ?
-
Ale Subiekt przecież gromadzi te informacje (o ile Ty je wpisujesz). Trzeba po prostu napisać/zlecić napisanie zestawienia, które będzie realizowało to co Ty chcesz.
-
Robisz tak, jak wiele osób narzekających na brak danych.
Dlaczego nie wystawiasz faktur-marża?