Witam,
Parę dni temu zaktualizowałem SUBIEKT'a aby wykonywać płatności w SPLIT PAYMENT.
Do tej pory z poziomu Rozrachunki wg dokumentów wykonywałem płatności zbiorcze - zaznaczałem kilka fv, kopiowałem wartość i wklejałem
do banku.
Chciałbym tak samo robić w przypadku podzielonej płatności.
Nie wiem co robię źle, po wybraniu Rozlicz zbiorczo, w module Rozrachunki wg dokumentów, wybieram Przelew PP, zaznaczam kilka fv, na dole pokazuje się wartość brutto - tak jak do tej pory.
Po wybraniu Przelew PP, na górze są dodatkowe pola, gdzie także jest wartość brutto (Kwota), Kwota VAT i Kwota z rozrachunku VAT - nie wiem, dlaczego po zaznaczeniu faktur za które zamierzam płacić, Kwota oraz Kwota VAT - w okienkach na górze są puste.
Chciałbym aby pokazywała się wartość brutto (Kwota) za zaznaczone faktury oraz Kwota VAT - tak aby mógł te wartości skopiować i wkleić do przelewu w banku.
Nie wiem co robię źle.
Zauważyłem, że w przypadku płatności pojedynczych, po wybraniu Przelew PP - pokazuje Kwotę brutto oraz Kwotę VAT.
Mam nadzieję, że w miarę jasno opisałem o co mi chodzi.
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i sugestie.