Autor Wątek: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI  (Przeczytany 1251 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hezer

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 153
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66 SP4 HF1
BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
« dnia: Październik 12, 2020, 09:43:17 »
Witam,
niecałe 2 tyg temu zaktualizowałem wersję subiekta do najnowszej i od tego czasu na paru stanowiskach klienckich mam problemy z załadowaniem list takich jak faktury sprzedaży, zamówienia od klientów itp.

Nigdy wcześniej nie było takich problemów, a teraz są non stop. Jakieś pomysły?

W załączniku screen błędu.

Offline hezer

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 153
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66 SP4 HF1
Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 12, 2020, 10:10:03 »
Dodam tylko, że zrobiłem typową serwisówkę (kontrola danych, odbudowa indeksów itp.) i nic nie pomogło. Wersja po której zaczęło wariować to 1.64 HF1.

Najdziwniejszą rzeczą dla mnie jest to, że mamy firmę podzieloną na dwa budynki i w jednym problem występuje we wszystkich komputerach, a w drugim w żadnym. Niezależnie od budynku każdy komputer jest połączony z serwerem LANowo także nie wiem gdzie szukać problemu.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 12, 2020, 10:37:12 »
Jeśli sposób analizy takich problemów nie jest oczywisty to należy skorzystać z usługi teleKonsultanta lub serwisanta: http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/problem-z-subiektem-po-aktualizacji-do-wersji-1-64hf2/. Doraźnie można spróbować przywrócić domyślne ustawienia list i wydłużyć timeout (czas na odpowiedź z serwera).
Daniel, Białystok.

Offline hezer

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 153
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66 SP4 HF1
Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 12, 2020, 11:52:18 »
Wydłużyłem timeout i zaczęło działać. Dzięki!

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 12, 2020, 11:58:05 »
Odświeżenie listy dokumentów w czasie dłuższym niż 30s nazywać działaniem jest dyskusyjne...
Daniel, Białystok.

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1249
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 12, 2020, 14:00:11 »
@hezer dużo masz tych ZK w bazie? W filtrach daty widzę masz okres nieokreślony, jak masz dokumentów ciut ciut i jeszcze więcej standardowy ustawiony timeout cię w końcu dopadnie jak nie ustawisz żadnego filtru.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 12, 2020, 14:14:01 »
Zamówienie są znane z tego, że wyświetlają się wolno, gdyż w locie liczone są dane o realizacji, więc należy operować filtrami, a najlepiej jest usuwać okresowo zrealizowane zamówienia, gdyż w praktyce nie są potrzebne/mało komu są potrzebne.

Jak coś to posiadam małe, dodatkowe rozwiązanie do zbiorczego usuwania zamówień od klientów.

Problemy te nie dotyczą innych list dokumentów !
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2020, 21:47:20 wysłana przez dkozlowski »
Daniel, Białystok.

Offline hezer

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 153
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66 SP4 HF1
Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 12, 2020, 15:14:29 »
@yemet nie wiem ile dokumentów to jest dużo, ale mam około 200 tys ZK i 200 tys FS. Kiedy stosowaliśmy filtry to problem nie występował. W ZK możemy mieć na stałe jakieś ustalone, ale w FS często je wyłączamy bo po prostu jest łatwiej np jak szukamy faktur z zeszłego roku. Wtedy lista najczęściej padała.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 12, 2020, 15:14:29 »