Witam serdecznie,
mam następujący problem i pytania. Otóż chcemy w firmie przejść na obsługę sprzedaży poprzez Sello i napotkaliśmy sporą ścianę w postaci księgowości. Księgowość w naszej firmie obsługiwana jest przez firmę zewnętrzną, która podała nam pewne wytyczne jakie powinniśmy spełniać aby była możliwość wdrożenia Sello u nas. Problem polega na tym iż, albo Sello nie ma takiej funkcjonalności, albo może nie potrafimy tego ustawić żeby zwracał ten program do Subiekta taki parametr jak numer nadania przesyłki. Jest to według księgowości niezbędnie potrzebne aby rozliczać i rozróżniać przesyłki na te opłacone z góry poprzez np. PayU i na te pobraniowe. Dalej dokumenty sprzedaży rozliczane są w Rewizorze. Ma ktoś jakieś pomysły jak taką integrację przeprowadzić ?
Firmy chętne podjęcia się takiej realizacji mile widziane, kontakt PRV
Pozdrawiam, z góry dziękuje za pomoc.