Autor Wątek: brak synchronizacji Subiekta z Vendero po zwrocie towaru  (Przeczytany 11099 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rysa

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1,66
brak synchronizacji Subiekta z Vendero po zwrocie towaru
« dnia: Kwiecień 29, 2021, 17:15:00 »
Czy spotkaliście się z problemem rozbieżnego stanu na Subiekcie i Vendero pomimo dodania produktu do sklepu. Produkt widniał i został  sprzedany za pomocą Vendero następnie zwrócony przez klienta i Subiekt to odnotował a na Vendero jest ze stanem 0. Nie potrawie zmienić stanu na Vendero. Czy ktoś z Was na forum poradził sobie z takim przypadkiem?

Forum Użytkownikow Subiekt GT

brak synchronizacji Subiekta z Vendero po zwrocie towaru
« dnia: Kwiecień 29, 2021, 17:15:00 »