Autor Wątek: Jak wymusić synchronizację Subiekt GT - Vendero (kategorie)  (Przeczytany 658 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stegolas

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: 1.60
Witam,

mam założone grupy w Subiekcie GT i do nich przypisuje kolejne towary z mojej bazy Subiekta. Po stronie Vendero (na sklepie) pobrałem kategorie z Subiekta (menu Towary/ Kategorie na podstawie grup z Subiekta).

Do sklepu przeniosły mi się te kategorie i są widoczne na stronie sklepu.

W Subiekcie GT produkty dodaję do odpowiednich grup (kategorii), ale niestety nie widzę tych zmian na sklepie Vendero. Podobnie jest ze zmianą nazwy kategorii np. zmieniłem nazwę grupy Obuwie ochronne na buty ochronne i ta nowa nazwa nie przeniosła mi się na sklep.

Wszystkie zmiany dokonuję z poziomu Subiekta GT i sądziłem, że to się ładnie zsynchronizuje, ale tak nie jest. Co może być tego przyczyną? Synchronizator poprawnie pracuje, nie ma komunikatów o błędach.

Forum Użytkownikow Subiekt GT