Tak, z licencjami trochę się pomyliłem, ale od razu edytowałem post. Źle to zrozumiałem (właśnie w ten sposób, że najpierw było to np. na niebieskim plusie, później tylko czerwonym itd.), ale nadal do końca nie ogarniam jak wykorzystać te pole własne w taki sposób aby uzupełnienie tego gdzieś w towarze pokazywało taką informację tylko dla tego towaru w dokumencie, a jak dodam pole własne dla obiektu faktura vat sprzedaży to mam np. tylko jedno pole dla całego dokumentu, nie tworzy się dla każdej pozycji. (kolumnę mogę dodać, ale dla całego modułu faktur sprzedaży, nie w tworzeniu dokumentu)
Chciałbym po prostu :
- Dodać pole własne które mogę uzupełnić chociażby w kartotece danego towaru
- Pole te musi pokazywać się na liście kolumn np. przy tworzeniu faktury sprzedaży dla każdej pozycji, nie tak jak teraz jest, że na dole jedna z zakładek to własne i jest 1 pole do wypełnienia dla całego dokumentu
Czy żeby połączyć jakoś dwa pola musiałbym je zrobić w taki sposób, że np. dla towarów jest jakieś pole tekstowe a w dokumentach np. zapytanie SQL odwołujące się do tego pola tekstowego?
----
Do pierwszej odpowiedzi odniosłem się, że wpisywanie w jakieś pole które się pokazuje nie jest takim złym pomysłem. Akurat w nazwie odpada bo i tak mamy długie nazwy niektórych towarów a samo wyszukiwanie za dużo nie da.