Autor Wątek: Informacja o zysku w szansie sprzedaży  (Przeczytany 526 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 13113
  • Reputacja +740/-22
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: GT - najnowsze
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 28, 2018, 19:19:00 »
A jak wyglądałoby takie dodatkowe rozwiązanie, tzn. w którym miejscu konkretnie i w którym momencie marża ta byłaby widoczna...

Już o tym pisałem - dane byłyby widoczne na liście dokumentów, aby zobaczyć listę dokumentów z aktualnymi danymi z dokumentu należy wcześniej zapisać ten dokument.

...oraz czy widoczny byłby jednocześnie zysk wyrażony w PLN?

Będziesz widział to co będziesz chciał i zamówisz, w polach własnych można umieścić dowolne informacje.

czy działałoby to na tyle wygodnie, żeby użytkownik miał wgląd w te dane z podobną szybkością jak w przypadku INFORMATORA, czyli w czasie jaki jest potrzebny do naciśnięcia CTRL+SPACJA? :-) Chodzi o to, żeby nie trzeba było wychodzić z szansy sprzedaży albo klikać 30 razy przez 30 sekund, żeby sprawdzić jak w danej chwili wygląda zysk.

Nie, takiej możliwości nie ma w GT, jest to możliwe dopiero w Navireo.
Daniel, Białystok

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 28, 2018, 19:19:00 »

Offline kgea

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: 1.39
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 29, 2018, 14:21:45 »
Dziękuję za propozycję. Muszę przemyśleć, czy to by nam pomogło, czy nie. W razie czego się odezwę.

A przy okazji: co się powinno stać, aby Inset raczył łaskawie chcieć taki błąd poprawić? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym zakresie?

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 3504
  • Reputacja +144/-10
    • Zobacz profil
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 29, 2018, 14:56:28 »
A przy okazji: co się powinno stać, aby Inset raczył łaskawie chcieć taki błąd poprawić? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym zakresie?
Oczywiście. To dość proste i niezmienne od lat.

Insert musiałby uznać że ten błąd jest na tyle istotny, że warto przeznaczyć zasoby na jego naprawę, kosztem pozostawienia innego błędu niepoprawionego, albo kosztem czekającej w kolejce funkcjonalności.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline kgea

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: 1.39
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 29, 2018, 18:54:33 »
A przy okazji: co się powinno stać, aby Inset raczył łaskawie chcieć taki błąd poprawić? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym zakresie?
Oczywiście. To dość proste i niezmienne od lat.

Insert musiałby uznać że ten błąd jest na tyle istotny, że warto przeznaczyć zasoby na jego naprawę, kosztem pozostawienia innego błędu niepoprawionego, albo kosztem czekającej w kolejce funkcjonalności.
Podejście z punktu widzenia biznesowego (statystycznego) poprawne tylko pozornie, bo niby "rzadkie narzekania klientów są nieistotne", ale jednak świadomie i celowo utrzymuje się grupkę niezadowolonych klientów (i mających rację), którzy innym nie polecą tego programu. Dla niektórych ludzi istnieje coś takiego jak profesjonalizm, solidność i uczciwość (nawet w biznesie), ale - jak widać - te wartości są obce dla osób podejmujących kluczowe decyzje w firmie Insert.

Tym bardziej, że system GT istnieje od lat i to po prostu wstyd, że przez tak długi czas armia informatyków nie potrafiła znaleźć tego błędu, a teraz nie ma czasu tego naprawić.

Moje osobista opinia jest taka: Insert zrobi dobrze ważnym klientom, a żuczków ma w głębokim poważaniu. Ja czuję się lekceważony i żałuję, że kupiłem ten system do swojej firmy, ponieważ jestem przekonany, że będą jeszcze wychodziły podobne kwiatki i będę skazany na męczenie się z nimi przez kila ładnych lat. Pewnie teraz z Insertu ktoś to czyta i śmieje się ze mnie... cóż zrobić? Niech się śmieje.

Szkoda, bo niewielkimi środkami można by zdobyć zadowolonego klienta, który poleci system innym. Widocznie Insert czuje się bardzo pewnie na rynku i nie musi się o klientów starać, bo oni sami leżą pod drzwiami i błagają o możliwość zakupu ich produktów.

Dziękuję za Wasze komentarze w tym wątku.

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 3840
  • Reputacja +271/-17
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 29, 2018, 20:31:03 »
a czemu wybrales wlasnie Insert?

Offline kgea

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: 1.39
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 30, 2018, 09:35:07 »
a czemu wybrales wlasnie Insert?

Bo ktoś mi powiedział, że to "fajny" program i po wstępnych testach wydawało mi się, że rzeczywiście jest fajny. Ale wszystkich funkcji nie da się sprawdzić w fazie testów, a diabeł tkwi w szczegółach. Jeśli na etapie ofertowania, co jest podstawowym elementem procesu sprzedaży, nie można dowiedzieć się, za ile sprzedać, aby osiągną oczekiwany zysk, to jest to mega niedogodność.