Autor Wątek: Błąd po imporcie dużej ilości faktur do ewidencji sprzedaży z pliku JPK  (Przeczytany 5961 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kompand

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Gratyfikant 1.70 SP2 HF1
Po zaimportowaniu dużej ilości faktur (pow. 1000) do ewidencji sprzedaży z pliku JPK rewizor zawiesza się i zamyka przy próbie wyboru zaimportowanego miesiąca. Przy czym do wersji 1.69 wszystko działało nawet przy 30 tys. faktur. Od wersji 1.70 nie działa prawidłowo (da się przeglądać przy imporcie do ok. 500 faktur).

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd po imporcie dużej ilości faktur do ewidencji sprzedaży z pliku JPK
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 31, 2022, 09:44:50 »
Miałem takie przypadki, były związane z problemami wydajnościowymi, polecam analizę / potwierdzenie przez dostawcę programu / serwisanta i optymalizację jeśli to ta przyczyna.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Błąd po imporcie dużej ilości faktur do ewidencji sprzedaży z pliku JPK
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 31, 2022, 09:44:50 »