Autor Wątek: Homebanking - brak poprawnych wyciągów do wczytania  (Przeczytany 2463 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Inszy

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.62 HF1
Homebanking - brak poprawnych wyciągów do wczytania
« dnia: Luty 26, 2020, 08:13:10 »
Witam,
Mamy problem z modułem Homebankingu na czerwonym plusie (Rewizor GT). Przy próbie wczytania wyciągu (parser ogólny, kodowanie ISO 8859-2), program w oknie wczytania widzi dane (jak na załączonym zrzucie ekranu), jednak przy kliknięciu na "Zapisz", wyrzuca błąd "brak poprawnych wyciągów do wczytania" i na tym koniec.
To samo się dzieje również przy starych wyciągach, z którymi radził sobie w zeszłym roku.

Jakieś pomysły na to, jak się z tym uporać?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Homebanking - brak poprawnych wyciągów do wczytania
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 26, 2020, 09:11:00 »
Tak, jak powinno to być robione od początku - należy korzystać z dedykowanego parsera, który wczyta wszystkie dane, a nie tylko ich część.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Homebanking - brak poprawnych wyciągów do wczytania
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 26, 2020, 09:11:00 »