Autor Wątek: transfer danych gt do nexo  (Przeczytany 1832 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szamus

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowszy
transfer danych gt do nexo
« dnia: Grudzień 30, 2022, 09:54:46 »
Witam, podczas transferu z gt do nexo, wywaliło mi sporo pozycji w magazynie.

jeden z logów wywalił mi bardzo dużo tego typu informacji:

"Nie znaleziono asortymentu o symbolu KRY0820 w kartotece."

a drugi  tego:
"Nawóz Płynny Do Zielonych 600ml: Nie udało się znaleźć składnika OBZ600 kompletu OPZI600. Prawdopodobnie nie udało się go dodać. Składnik jest pomijany."

Zrobiłem wszystko jak w tutku no ale widać coś nie wyszło. Myślałęm ,że wywaliło po prostu asortynent o stanie zero, ale wywaliło mi również całą grupę z kartoteki.


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17063
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: transfer danych gt do nexo
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 30, 2022, 10:31:12 »
Jak widać "tutek" nijak ma się do rzeczywistości i doświadczenia, podobnie jak w wielu aspektach życia nie opisuje większości problemów, na które można natrafić, dlatego na przykład my migrując klientów z GT do nexo wykonujemy z dużym wyprzedzeniem testowe przeniesienia danych, aby był czas na poprawę / przygotowanie danych...

Podejrzewam, że wskazane w logach towary i/lub składniki są nieaktywne.
Daniel, Białystok.

Offline Szamus

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowszy
transfer danych gt do nexo
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 30, 2022, 11:54:53 »
Są aktywne i używane dlatego jest dla mnie to co najmniej dziwne. Jednego klienta towar w ogóle całkowicie mi usunęło i komplety i opakowania. W sumie wywaliło mi kilka grup towaru... Druga sprawa wywaliło mi również towar nie będący kompletem. Więc nawet jak mam błędy szukać to nie za bardzo wiem gdzie

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka


Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4876
  • Reputacja +172/-11
Odp: transfer danych gt do nexo
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 30, 2022, 11:59:08 »
Są aktywne i używane dlatego jest dla mnie to co najmniej dziwne. Jednego klienta towar w ogóle całkowicie mi usunęło i komplety i opakowania. W sumie wywaliło mi kilka grup towaru... Druga sprawa wywaliło mi również towar nie będący kompletem. Więc nawet jak mam błędy szukać to nie za bardzo wiem gdzie
Masz przecież log z przeniesienia danych, tam jest napisane który towar i dlaczego nie został przeniesiony.
Oczywiście wyjaśnienie często jest nieoczywiste, ale od czegoś trzeba zacząć.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17063
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: transfer danych gt do nexo
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 30, 2022, 12:08:31 »
Są aktywne i używane dlatego jest dla mnie to co najmniej dziwne. Jednego klienta towar w ogóle całkowicie mi usunęło i komplety i opakowania. W sumie wywaliło mi kilka grup towaru... Druga sprawa wywaliło mi również towar nie będący kompletem. Więc nawet jak mam błędy szukać to nie za bardzo wiem gdzie

Ale dlaczego bez sensu dyskutujesz, co nie przybliża Cię do rozwiązania problemu zamiast po prostu pokazać kto ma rację / czy moje podejrzenie jest słuszne ? Przecież ja nie mogę tego zrobić, gdyż nie mam dostępu do danych, na których występuje problem.

No i w sumie to nie mój problem, to nie mi powinno zależeć na jego uniknięciu czy wyjaśnieniu.
Daniel, Białystok.

Offline Szamus

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowszy
transfer danych gt do nexo
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 30, 2022, 12:25:00 »
Przecież napisałem że są aktywne. Co Wy na tym forum się zrobiliście jacyś gburowaci. Pokazałem 2 logi tego co dostałem z systemu. Reszta jest taka sama tylko inna nazwa towaru kompletu. Co ja mam więcej pokazać? Jak mi ktoś nie powie czego potrzebuje do zweryfikowania problemu to niby skąd mam wiedzieć?  Piszę na forum bo nie wiem w czym jest problem. Dane przerzuciło z błędami. W logach jest to co pokazałem. Status towarów: aktywny.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka


Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4876
  • Reputacja +172/-11
Odp: transfer danych gt do nexo
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 30, 2022, 12:35:20 »
Przecież napisałem że są aktywne. Co Wy na tym forum się zrobiliście jacyś gburowaci. Pokazałem 2 logi tego co dostałem z systemu.
Nie, nie pokazałeś.
Pokazałeś kawałeczek z dwóch logów i to nie tych, których trzeba.

Skoro dostałeś komunikat "Nie znaleziono asortymentu o symbolu KRY0820 w kartotece." to sugeruje że program w tym miejscu oczekiwał że taki towar już będzie w kartotece, a zatem wyjaśnienia należałoby poszukać wcześniej.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17063
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: transfer danych gt do nexo
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 30, 2022, 12:39:56 »
Przecież napisałem że są aktywne.

Poczytaj forum, większość użytkowników pisze nieprawdę, stąd sugestia, aby dla pewności pokazać dane.

Co Wy na tym forum się zrobiliście jacyś gburowaci.

Wypadałoby napisać coś o sobie, zamiast o innych. Jak nazwałbyś osobę, która zabiera się za rzeczy, na których się nie zna, szuka i prosi o pomoc po forach internetowych, nie słucha osób, które próbują jej pomóc, wyciąga kompletnie błędne wnioski na temat ich zachowania i intencji, skupia się na zupełnie nieistotnych kwestiach zamiast na sowim problemie ?

Pokazałem 2 logi tego co dostałem z systemu. Reszta jest taka sama tylko inna nazwa towaru kompletu. Co ja mam więcej pokazać?
 

No dokładnie to, co napisałem - dane towarów wymienione w logach.

Jak mi ktoś nie powie czego potrzebuje do zweryfikowania problemu to niby skąd mam wiedzieć?

Jeśli nie rozumiesz tego, co czytasz to po postu napisz, że nie rozumiesz, zamiast się powtarzać i pisać, że ktoś jest gburowaty.

Piszę na forum bo nie wiem w czym jest problem. Dane przerzuciło z błędami. W logach jest to co pokazałem. Status towarów: aktywny.


Ja Ci napisałem swoje podejrzenia, sugestie, ale je kompletnie olałeś, więc...wszystkie pretensje kieruj pod swoim adresem.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: transfer danych gt do nexo
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 30, 2022, 12:39:56 »