Komunikat przecież nie może być czytelniejszy, wyraźnie pisze, że serwer SQL nie ma dostępu do wskazanego folderu roboczego co podejrzewałem i opisałem w poprzedniej odpowiedzi, nie rozumiem dlaczego nie czytasz i nie korzystasz z porad:
Tylko ja udostępniłem na komputerze z bazą folder archiwizacji i tymczasowy.
Czyli nie wiemy kompletnie nic - nie wiemy jakie są uprawnienia do folderu, nie wiemy jakie są uprawnienia do udziału sieciowego, nie wiemy na jakim użytkowniku działa serwer SQL.
Poza tym w logu masz poprawną ścieżkę "\\User-komputer\temp\", a na zrzutach ekranu nagle pokazujesz nie wiadomo skąd wziętą ścieżkę "C:\ProgramData\InsERT\Temp"... Skąd taki pomysł, przecież w pomocy do programu wyraźniej pisze, włączanie z przykładami, że ma to być udział sieciowy, cytat:
praca sieciowa (stanowisko klienckie, na którym zainstalowany jest składnik systemu InsERT GT, a nie jest zainstalowany motor baz danych).
Taka archiwizacja jest najłatwiejsza w wypadku ustawienia folderu roboczego na serwerze – czyli komputerze, na którym zainstalowano motor baz danych, na przykład: \\SERWER\temp
Nie pisz też, że pomoc do programu nie pomaga, kiedy kolejny raz, pomimo zwrócenia uwagi z niej nie skorzystałeś - dowód - nie wskazałeś ani jednego fragmentu, do którego nie potrafiłeś się zastosować, nie zastosowałeś się do fragmentu zacytowanego przeze mnie.