Autor Wątek: Błąd naliczania promocji  (Przeczytany 736 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline edz10

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1,66
Błąd naliczania promocji
« dnia: Maj 26, 2022, 08:21:13 »
Witam, niestety z powodu błędu forum nie mogę odpowiedzieć na pytanie w poprzednim wątku. Zmierzając do meritum. Mamy grupę klientów którą nazywamy w tym przypadku EURO5. Jednocześnie dla każdego produktu mamy poziomy cenowe przewidziane dla danych grup np. właśnie dla  Euro5. Promocje jakie mamy ustawione dotyczą wybranych klientów będących w grupie Euro5 na screenie jak poniżej. Klient składając zamówienie na platformie Solex uzyskuje dokładną cenę i poziom rabatu na poziomie 46%. Niestety po tym jak otwieramy zamówienie w subiekcie i chcemy wystawić fakturę to subiekt z jakiegoś powodu nalicza mniejszy rabat niż powinien być. Np zamiast 46% 45,86%. Jaka może być tego przyczyna?

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1250
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Błąd naliczania promocji
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 26, 2022, 08:59:15 »
A jak to zamówienie trafia to Subiekta? Jakiś automat z tego zamówienia robi ZK w Subiekcie? Po takim opisie to ja bym zaczął raczej od szukania problemu w rozwiązaniu, które wciąga zamówienia a nie w samym Subiekcie. Może jakieś zaokrąglenia?

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Błąd naliczania promocji
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 31, 2022, 16:45:32 »
Dokładnie jak napisał @yemet - szukaj w integracji z Subiektem. Ja u siebie na PrestaShop mam taki przypadek, że dając rabat np. na 1 pozycję 20% ten jest rozbijany na całe zamówienie.
Na sklepie ja i klient mamy takie informacje:
1. produkt A 2 szt. x 10 zł = 20 zł
2. produkt B 2 szt. x 10 zł (-20%) = 16 zł
Suma zamówienia 36 zł

W Subiekcie są takie
1. produkt A 2 szt. x 10 zł (-10%) = 18 zł
2. produkt B 2 szt. x 10 zł (-10%) = 18 zł
Suma zamówienia 36 zł

Suma zamówienia jest taka sama, ale sposób wyliczenia rabatu jest rozbity na cały dokument. Wcześniej miałem jeszcze problem w sposobie wyliczenia cen netto/brutto, oraz ich dokładności.
Sprawdź u siebie czy różnica jest tylko w % udzielanego rabatu, czy również ma to wpływ na sumę zamówienia

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Błąd naliczania promocji
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 31, 2022, 16:45:32 »