Autor Wątek: Brak mozliwości wydruków  (Przeczytany 4300 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mwyga

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Insert GT 1.42 SP2 HF1
Brak mozliwości wydruków
« dnia: Styczeń 13, 2017, 21:23:13 »
Witam
Po dodaniu nowego podmiotu na wszystkich istniejących i oraz tym dodanym przestały działać wydruki.
Po wybraniu opcji 'drukuj' na ułamek sekundy pojawia się klepsydra po czym znika i nic się nie dzieje.
Podobnie zachowuje się program po próbie wybrania jakichkolwiek opcji związanych z wydrukami z menu administracja.

Próbowałem odłączyć bazę od podmiotu oraz podpiąć ją jeszcze raz i niestety nie pomogło.

Czy ktoś z Was napotkał już taki problem i zna rozwiązanie ??

Offline pir

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: zazwyczaj aktualna chyba że czekam na jakąś poprawkę
Odp: Brak mozliwości wydruków
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 13, 2017, 23:41:06 »
Musiałem przeczytać, drugi raz opis, bo początkowo sądziłem, że piszesz o czymś innym niż Subiekt.
Nie widzę związku pomiędzy założeniem nowego podmiotu, a problemem z wydrukami.

Czy wydruki z innych programów działają?
Czy wydruki na wzorcach tekstowych działają?
Czy eksport do pdf działa?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 13, 2017, 23:50:37 wysłana przez pir »

Offline mwyga

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Insert GT 1.42 SP2 HF1
Odp: Brak mozliwości wydruków
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 14, 2017, 01:02:16 »
Wydruki z innych programów działają
Efekt po kliknięciu 'drukuj' jest taki, że w ogóle nie pokazuje się okno z dukarkami.
Dodatkowo nie da się wejść w Parametry/Wydruki oraz Parametry/Wydruki tekstowe - program po prostu nie reaguje.

Przed chwilą zauważyłem że da się wywołać wydruk wchodząc w 'Przeglądaj [F9]' i 'Drukuj'.  Czyli wynika z tego że Subiekt drukarki widzi.

Z subiekta mocny nie jestem i przyznam się że nie wiem jak wywołać eksport do pdf :/

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak mozliwości wydruków
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 14, 2017, 10:25:08 »
Po dodaniu nowego podmiotu na wszystkich istniejących i oraz tym dodanym przestały działać wydruki.

To raczej zbieg okoliczności, musiało wydarzyć się coś jeszcze. Jaki to system operacyjny, może Windows 10 ?

Po wybraniu opcji 'drukuj' na ułamek sekundy pojawia się klepsydra po czym znika i nic się nie dzieje.
Podobnie zachowuje się program po próbie wybrania jakichkolwiek opcji związanych z wydrukami z menu administracja.

Próbowałem odłączyć bazę od podmiotu oraz podpiąć ją jeszcze raz i niestety nie pomogło.

Opis wskazuje na uszkodzone lub wyrejestrowane biblioteki programu odpowiedzialne za wydruki graficzne. Można spróbować odinstalować program i zainstalować ponownie. Jeśli nie pomoże to konieczna będzie ręczna rejestracja bibliotek.

Czy ktoś z Was napotkał już taki problem i zna rozwiązanie ??

Jak każdy nietypowy problem może mieć wiele przyczyn, więc po samych objawach, które nawet już się widziało NIE da się jednoznacznie określić czy ten sam problem i zadziała dane rozwiązanie, należy taki problem zdiagnozować w miejscu występowania, z czym powinien poradzić sobie dobry serwisant.
Daniel, Białystok.

Offline mwyga

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Insert GT 1.42 SP2 HF1
Odp: Brak mozliwości wydruków
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 14, 2017, 10:43:39 »
System operacyjny to Windows Serwer 2012 R2.
Nie było w między czasie aktualizacji.

Przejrzałem logi systemu i nic nie wygląda podejrzanie.
Jestem w trackie przeinstalowanie programu mam nadzieję że pomoże.

Niestety z "dobrym serwisantem" jest w okolicy jest problem.

dkozlowski, to Twoim statusie na forum widzę że masz spore doświadczenie, czy mógłbyś polecić serwisanta który mógłby podpiąć się zdalnie do serwera i zdiagnozować problem, gdyby reinstalacja nie pomogła ?


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak mozliwości wydruków
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 14, 2017, 16:01:15 »
System operacyjny to Windows Serwer 2012 R2.
Nie było w między czasie aktualizacji.

Przejrzałem logi systemu i nic nie wygląda podejrzanie.
Jestem w trackie przeinstalowanie programu mam nadzieję że pomoże.

Coś musiało uszkodzić instalację programu, na pewno nie było to dodanie kolejnej bazy danych na serwerze SQL.

Niestety z "dobrym serwisantem" jest w okolicy jest problem.

Nic wiem o jakiej okolicy mowa, więc nie jestem w stanie się odnieść. Poza tym nic nie pisałem o okolicy, jeśli rzeczywiście nie ma nikogo w pobliżu to trzeba było poszukać dalej i to już zna etapie rozpoczęcia pracy z programem, od lat jest możliwa praca zdalna.

dkozlowski, to Twoim statusie na forum widzę że masz spore doświadczenie, czy mógłbyś polecić serwisanta który mógłby podpiąć się zdalnie do serwera i zdiagnozować problem, gdyby reinstalacja nie pomogła ?

Swoich usług teraz nie oferuję, gdyż brakuje mi wolnego czasu, jeśli ktoś z pozostałych osób pomagających na forum będzie miał czas i chęci to napisze.
Daniel, Białystok.

Odp: Brak mozliwości wydruków
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 14, 2017, 16:01:15 »