Autor Wątek: Dostęp zdalny  (Przeczytany 459 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Upiorro

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.76
Dostęp zdalny
« dnia: Wrzesień 06, 2023, 11:41:17 »
Drodzy koledzy i koleżanki potrzebuję Waszej pomocy, przejrzałem forum ale nie znalazłem miarodajnej odpowiedzi.
Prowadzę sklep stacjonarny z chemią i kosmetykami i korzystam z Subiekta GT. Do tej pory system uruchamiałem tylko
na komputerze na zapleczu ale od jakiegoś czasu często wyjeżdżam, a chciałbym mieć zdalny dostęp do bazy towarowej i raportów.
Problem polega na tym, że prywatnie korzystam z macbooka air z systemem ios a jak wiadomo nie idzie na tym zainstalować subiekta
i zdalnie łączyć się z bazą. Próbowałem czytać w internecie i oczywiście jest masa rozwiązań chociażby chmurowych  polegających na postawieniu subiekta na serwerze i dostęp do niego przez rdp'a ale jest to zawsze rozwiązanie płatne mające sens przy w większych firmach przy dużej ilości użytkowników. Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem ? Czy macie jakieś sposoby na "bezpieczne" i "tanie" łączenie się z bazą Subiekta GT zdalnie ? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.  :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2023, 13:50:00 wysłana przez birds22 »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Dostęp zdalny
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 06, 2023, 15:01:32 »
Opisywane na forum niezliczoną liczbę razy, spotkał się z tym każdy, kto serwisuje programy czy zajmuje się obsługą informatyczną firm... Taką "chmurę" z pulpitem zdalnym można postawić u siebie w firmie.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Dostęp zdalny
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 06, 2023, 15:01:32 »