Szanowni,
przeszukałem sieć pod kątem błędów, które zwraca mi drukarka i nie znalazłem nic sensownego, więc zwracam się do Was. Być może ktoś miał podobny problem.
Każdego dnia rano, po uruchomieniu komputera pierwszy paragon drukowany na drukarce fiskalnej nie drukuje się. Konieczne jest wyłączenie kasy i jej ponowne uruchomienie. Działa to tylko po pierwszej próbie fiskalizacji i zwróceniu błędu. Nie pomaga opcja - uruchomienie komputera i kasy, ponowne uruchomienie kasy i pierwsza próba fiskalizacji.
2200 - Błąd wykonania operacji. Wystąpił wyjątek podczas wykonywania operacji sterownika: System.IO.IOException: Określony port nie istnieje. Server stack trace: w System.IO.Ports.InternalResources.WinIOError(Int32 errorCode, String str) w System.IO.Ports.InternalResources.WinIOError() w System.IO.Ports.SerialStream.Dispose(Boolean disposing) w System.IO.Stream.Close() w System.IO.Ports.SerialPort.Dispose(Boolean disposing) w System.IO.Ports.SerialPort.Close() w InsERT.Devices.Dr
Kabel USB wymieniony, podłączenie pod inny port USB testowane. W ciągu dnia problem z komunikacją nie pojawia się. Pozostałe kasy fiskalizują bez zarzutu, stąd podejrzewam albo kasę albo komputer.
Konfiguracja: Elzab Mera+, sterownik SUZ (wersja sterownika: 16.9.1266.0), SGT 1,63 SP2 HF1. SGT działa na RDP, stąd SUZ.
Z góry dzięki za wszystkie sugestie.