Autor Wątek: Mikrosubiekt problem z archiwizacją  (Przeczytany 394 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline krakers11

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: mikrosubiekt
Mikrosubiekt problem z archiwizacją
« dnia: Listopad 21, 2022, 11:51:26 »
Witam.
Podczas próby archiwizacji pojawia się komunikat "nie można skopiować pliku bazy danych".
System Windows 11. Archiwizator uruchomiony jako administrator, ścieżka podana na pulpit (próbowałem też inne lokalizacje).
Domyślam się ,że chodzi o uprawnienia dostępu tylko nie bardzo wiem jak to zmienić

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 16694
  • Reputacja +793/-26
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Mikrosubiekt problem z archiwizacją
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 21, 2022, 12:17:31 »
Skoro masz problem ze zmianą to doraźnie możesz je spróbować podnieść uruchamiając aplikację jako administrator. Poza tym InsERT po 10 latach poszedł po rozum do głowy i przestał w końcu wspierać mikroSubiekta (wsparcie do końca roku), więc pozbądź się w końcu tego programu.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Mikrosubiekt problem z archiwizacją
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 21, 2022, 12:17:31 »