Autor Wątek: Problem z archwizatorem  (Przeczytany 1902 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline traart

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66HF1
Problem z archwizatorem
« dnia: Styczeń 31, 2021, 00:47:50 »
Cześć,

Mam taki problem: potrzebuję zrobić aktualizację. Zawsze odbywało się na to stacji klienckiej ale ostatnio program się zbuntował i Archiwizator stwierdził, że brak jest dostępu do swera do folderu roboczego.
Aktualizacje wykonalem na serwerze i jest OK ale jednak chcialbym przywrocic mozliwosc robienia aktualizacji na komputerze.

Dostep do folderu mam, bo moge go przegladac sieciowo, moge wklejac i edytowac pliki.
Czy ktos moze mi powiedziec w jaki sposob to naprawic?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17255
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z archwizatorem
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 31, 2021, 11:01:16 »
Należy przywrócić / wykonać poprawą konfigurację, zostało to opisane w pomocy do programu (Archiwizacja danych) i wiele, wiele razy na forum (poszukaj, poczytaj).
Daniel, Białystok.

Offline traart

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66HF1
Odp: Problem z archwizatorem
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 31, 2021, 15:19:53 »
Czytalem instrukcje i w instrukcji jest napisane: zarówno folder do archiwizacji i roboczy maja byc dostepne dla serwera o klienta. Akurat te dwa foldery sa na serwerze.
Stacja kliencka ma dostep do tych folderow bo moze kopiowac i usuwac pliki ale niestety archwizacja nie dziala :/

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9235
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Problem z archwizatorem
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 31, 2021, 15:48:04 »
Ścieżkę folderu roboczego podajesz w formacie unc?
Sławek, Zduńska Wola

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17255
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z archwizatorem
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 31, 2021, 15:53:12 »
To, że folder jest na serwerze nie oznacza przecież, że serwer SQL będzie miał do niego dostęp - o tym decydują uprawnienia, o których nic nie napisałeś... Opis problemu "nie działa" na prawdę nic nie wnosi... Jeśli masz problem z dokładnym opisaniem problemu (komunikaty błędów, opis konfiguracji, logi serwera SQL), aby ktoś mógł wskazać, gdzie został popełniony błąd to poproś kogoś, kto to wszystko zrobi za Ciebie.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z archwizatorem
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 31, 2021, 15:53:12 »