Autor Wątek: Problem z archwizatorem  (Przeczytany 2060 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline traart

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66HF1
Problem z archwizatorem
« dnia: Styczeń 31, 2021, 00:47:50 »
Cześć,

Mam taki problem: potrzebuję zrobić aktualizację. Zawsze odbywało się na to stacji klienckiej ale ostatnio program się zbuntował i Archiwizator stwierdził, że brak jest dostępu do swera do folderu roboczego.
Aktualizacje wykonalem na serwerze i jest OK ale jednak chcialbym przywrocic mozliwosc robienia aktualizacji na komputerze.

Dostep do folderu mam, bo moge go przegladac sieciowo, moge wklejac i edytowac pliki.
Czy ktos moze mi powiedziec w jaki sposob to naprawic?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z archwizatorem
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 31, 2021, 11:01:16 »
Należy przywrócić / wykonać poprawą konfigurację, zostało to opisane w pomocy do programu (Archiwizacja danych) i wiele, wiele razy na forum (poszukaj, poczytaj).
Daniel, Białystok.

Offline traart

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66HF1
Odp: Problem z archwizatorem
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 31, 2021, 15:19:53 »
Czytalem instrukcje i w instrukcji jest napisane: zarówno folder do archiwizacji i roboczy maja byc dostepne dla serwera o klienta. Akurat te dwa foldery sa na serwerze.
Stacja kliencka ma dostep do tych folderow bo moze kopiowac i usuwac pliki ale niestety archwizacja nie dziala :/

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9237
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Problem z archwizatorem
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 31, 2021, 15:48:04 »
Ścieżkę folderu roboczego podajesz w formacie unc?
Sławek, Zduńska Wola

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z archwizatorem
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 31, 2021, 15:53:12 »
To, że folder jest na serwerze nie oznacza przecież, że serwer SQL będzie miał do niego dostęp - o tym decydują uprawnienia, o których nic nie napisałeś... Opis problemu "nie działa" na prawdę nic nie wnosi... Jeśli masz problem z dokładnym opisaniem problemu (komunikaty błędów, opis konfiguracji, logi serwera SQL), aby ktoś mógł wskazać, gdzie został popełniony błąd to poproś kogoś, kto to wszystko zrobi za Ciebie.
Daniel, Białystok.

Odp: Problem z archwizatorem
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 31, 2021, 15:53:12 »