Autor Wątek: Drukarka fiskalna Novitus HD Online - problem z gubieniem połączenia  (Przeczytany 1601 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jalowiec

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66
Witam wszystkich forumowiczów  :)

Pracujemy na 3 stanowiskach, gdzie są 3 drukarki fiskalne Novitus HD Online. Całość spięta z Subiektem po sieci poprzez SUZ (serwer urządzeń zewnętrznych). Drukarki podpięte po kablu USB. Wszystkie mają oczywiście wzorowe połączenie i działają, ale na każdym stanowisku występuje ten sam błąd - w pewnym momencie traci się połączenie z drukarkami i zwracany jest błąd w menadżerze wydruków fiskalnych - Brak połączenia z urządzeniem. Nie powiodło się wykonanie polecenia...

Aby naprawić połączenie należy wypiąć kabel USB i po chwili wpiąć go ponownie, albo zrestartować drukarkę... Później wszystko znów działa jakiś czas i znów występuje analogiczna sytuacja.

Na wszystkich stanowiskach mamy to samo (są inne komputery, inne systemy operacyjne) - więc problem leży gdzieś indziej.

Czy ktoś ma podobny problem, albo pomysł co pomoże powodować taki stan rzeczy?

Za rozwiązanie problemu zapłacimy bo nam skończyły się już pomysły.







Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17264
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Drukarka fiskalna Novitus HD Online - problem z gubieniem połączenia
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2022, 09:54:42 »
Na wszystkich stanowiskach mamy to samo (są inne komputery, inne systemy operacyjne) - więc problem leży gdzieś indziej.

To gdzie według Ciebie problem nie leży lub leży.

Czy ktoś ma podobny problem, albo pomysł co pomoże powodować taki stan rzeczy?

Podobne problemy i rozwiązania, a dokładniej obejścia była opisywane na forum, dlaczego nie skorzystałeś ?

Za rozwiązanie problemu zapłacimy bo nam skończyły się już pomysły.

Jaka kwota wydłuży dobę/tydzień ? Zmień interfejs na inny - COM, LAN.
Daniel, Białystok.

Odp: Drukarka fiskalna Novitus HD Online - problem z gubieniem połączenia
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2022, 09:54:42 »