Autor Wątek: Problem z subiektem po aktualizacji  (Przeczytany 4555 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline motostrefa

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.54 HF3
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 07, 2023, 10:52:41 »
Ktoś z Was się zajmuje takim czymś ? Jaki koszt ? Najpierw upewnię się, że problem z komputerem rozwiązany i będę chciał ją naprawić. Firma od której kupiłem komputer zaleciła mi wymontować dołożoną kość ramu 16gb i zobaczyć czy przestaną błędy wyskakiwać, wtedy wyślą mi nową kość. Skanowanie błędów aplikacją lenovo nie wyszukało żadnych problemów ani z ramem ani z płytą główną.

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1250
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 07, 2023, 11:02:42 »
RAM można porządnie przetestować dedykowanym programem np. https://www.memtest86.com/download.htm

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 07, 2023, 11:02:42 »