Autor Wątek: Problem z subiektem po aktualizacji  (Przeczytany 4556 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline motostrefa

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.54 HF3
Problem z subiektem po aktualizacji
« dnia: Luty 02, 2023, 13:01:23 »
Witam. Zrobiłem aktualizację do nowej wersji programu i program się "wysypał". Po wybraniu podmiotu na którym chcę pracowac oraz wcisnieciu: przeprowadź aktualizację bazy danych - wyskakuje powiadomienie, NIEUDANA AKTUALIZACJA.
Aktualizacja podmiotu nie powiodła się: 0x80004005: Usługa dostarczania danych lub inna usługa zwróciły stan E_FAIL.
Przywrócenie podmiotu powiodło się.

Odinstalowałem program i zainstalowałem ponownie ale znów widzę te same podmioty i sytuacja się powtarza. Jak to naprawić? Oczywiście przed aktualizacja podmiotu przeprowadziłem archiwizację i mam plik z najnowszą bazą danych. Chciałbym przywrócić program do działania. Proszę o rade jak to zrobić. 

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17061
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 02, 2023, 22:47:49 »
Należało zacząć od przejrzenia / zamieszczenia logu z konwersji.
Daniel, Białystok.

Offline Bart

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 346
  • Reputacja +26/-0
  • Wersja programu: GT, najnowsze wersje
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 03, 2023, 07:59:43 »
Jeśli chcesz uruchomić ponownie program w wersji przed awarią (żeby móc pracować zanim rozkminisz powód awarii), to musisz zainstalować starszą wersję Subiekta zgodną z archiwizowaną wersją bazy danych, a następnie ją tam zdearchiwizować.
Wersje archiwalne dostępne są na https://ftp.insert.com.pl/
Pozdrawiam,
Bartek

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17061
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 03, 2023, 11:00:44 »
Wersje archiwalne dostępne są na https://ftp.insert.com.pl/

Poprzednią wersję programu dobrze jest przechowywać do momentu zakończonej aktualizacji do nowszej, wtedy nie trzeba jej szukać po ftp i tracić czasu na pobieranie...
Daniel, Białystok.

Offline motostrefa

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.54 HF3
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 03, 2023, 13:24:04 »
Wróciłem do poprzedniej wersji i wszystko działa, ale przy kolejnej próbie aktualizacji robi się dokładnie to samo. Co może być przyczyną ?

Offline motostrefa

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.54 HF3
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 03, 2023, 13:24:47 »
Należało zacząć od przejrzenia / zamieszczenia logu z konwersji.

Gdzie znajdę ten log z konwersji ?

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1250
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 03, 2023, 14:36:39 »
c:\users\NAZWA_TWOJEGO_KONTA_WINDOWS\Appdata\Roaming\Insert GT

Offline motostrefa

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.54 HF3
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 03, 2023, 15:04:51 »
========================================================================
Aktualizacja podmiotu: Moto_Strefa z wersji: 1.7404 do wersji: 1.7410.10.5552 dnia: 2023-02-02 13:25:52
Zapisywanie informacji o początku konwersji
Zastosowano do podmiotu skrypt: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\Skrypty\skrypt1.7404_1.7410.enc
Modyfikacja wartości wersji struktury bazy z 1.7404 na 1.7410
Wartość wersji została zmodyfikowana
Aktualizacja podmiotu nie powiodła się: 0x80004005: Usługa dostarczania danych lub inna usługa zwróciły stan E_FAIL.
Przywrócenie podmiotu powiodło się.
========================================================================
Aktualizacja podmiotu: Moto_Strefa z wersji: 1.7404 do wersji: 1.7410.10.5552 dnia: 2023-02-02 14:03:29
Podłączony jest użytkownik z komputera o nazwie: DESKTOP-27RK3QT                                                                                                                 
Podłączony jest użytkownik z komputera o nazwie: DESKTOP-27RK3QT                                                                                                                 
Podłączony jest użytkownik z komputera o nazwie: DESKTOP-27RK3QT                                                                                                                 
Podłączony jest użytkownik z komputera o nazwie: DESKTOP-27RK3QT                                                                                                                 
Podłączony jest użytkownik z komputera o nazwie: DESKTOP-27RK3QT                                                                                                                 
Podłączony jest użytkownik z komputera o nazwie: DESKTOP-27RK3QT                                                                                                                 

========================================================================
Aktualizacja podmiotu: Moto_Strefa z wersji: 1.7404 do wersji: 1.7410.10.5552 dnia: 2023-02-02 14:04:23
Zapisywanie informacji o początku konwersji
Zastosowano do podmiotu skrypt: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\Skrypty\skrypt1.7404_1.7410.enc
Modyfikacja wartości wersji struktury bazy z 1.7404 na 1.7410
Wartość wersji została zmodyfikowana
Aktualizacja podmiotu nie powiodła się: 0x80004005: Usługa dostarczania danych lub inna usługa zwróciły stan E_FAIL.
Przywrócenie podmiotu powiodło się.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 03, 2023, 16:29:14 »
Zobacz ten temat: http://forumsubiekta.pl/subiekt/niepowodzenie-aktualizacji-bazy-z-1-44-do-1-45/15/

a szczególnie najpierw sprawdź ten sposób, bo wydaje się najszybszy:
Cytuj
Problem powodowało ustawienie Region, Format, które jakiś program zmienił na angielski. Wróciłem do polskiego i konwersja bazy poszła bez problemu.
Krzysztof, Radom

Offline motostrefa

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.54 HF3
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 03, 2023, 16:47:15 »
Wszedłem w zmień kraj lub region i jest tam ustawione normalnie region Polska, więc to nie to :(

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 04, 2023, 14:35:59 »
Wszedłem w zmień kraj lub region i jest tam ustawione normalnie region Polska, więc to nie to :(
Inną metodą jest zmiana ustawienia z polskiego na obcy, a potem z powrotem zmiana na polski. I oczywiście kolejne opcje opisane w tamtym temacie.
Krzysztof, Radom

Offline motostrefa

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.54 HF3
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 06, 2023, 14:01:40 »
Przeczytałem ten wątek i żadnej informacji nie uzyskałem. Baza danych przy wcześniejszej wersji działa normalnie, zapisuje się, więc chyba to nie jest problem z bazą...

Offline motostrefa

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.54 HF3
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 03, 2023, 09:05:27 »
Mam nową informację, może to pozwoli wyjaśnić cokolwiek. Zrobiłem na koniec dnia przy zamknięciu programu archiwizację, skopiowałem pliki na kartę pamięci i zabrałem do domu. Zainstalowałem w domu starszą wersję subiekta i włączyłem dearchiwizację tego pliku zgodnie z instrukcją na stronie insertu tj. wraz ze stworzeniem katalogu "roboczy". Dearchiwizacja się włącza, ładuje 3 kreski, po czym staje i program przestaje odpowiadać. Czy to oznacza, że baza danych jest uszkodzona i program nie chce jej załadować ? Na komputerze firmowym program cały czas działa, ale nie mogę zaktualizować do nowszej wersji bo od razu się psuje. Jakieś sugestie ?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17061
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 03, 2023, 09:30:26 »
Mam nową informację, może to pozwoli wyjaśnić cokolwiek. Zrobiłem na koniec dnia przy zamknięciu programu archiwizację, skopiowałem pliki na kartę pamięci i zabrałem do domu. Zainstalowałem w domu starszą wersję subiekta i włączyłem dearchiwizację tego pliku zgodnie z instrukcją na stronie insertu tj. wraz ze stworzeniem katalogu "roboczy". Dearchiwizacja się włącza, ładuje 3 kreski, po czym staje i program przestaje odpowiadać. Czy to oznacza, że baza danych jest uszkodzona i program nie chce jej załadować ?

Nie, ale jest to możliwe.

Na komputerze firmowym program cały czas działa, ale nie mogę zaktualizować do nowszej wersji bo od razu się psuje. Jakieś sugestie ?

Znajdź odpowiedź na poprzednie pytanie.
Daniel, Białystok.

Offline motostrefa

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.54 HF3
Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 03, 2023, 10:02:23 »
Ta wcześniejsza odpowiedź kolegi nie rozwiązała mojego problemu. Jakaś sugestia dlaczego odtworzenie bazy danych na innym komputerze zawiesza się na 3 kresce ?

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z subiektem po aktualizacji
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 03, 2023, 10:02:23 »