Autor Wątek: Subiekt GT, połączenie RDP - przekroczony czas oczekiwania na odpowiedź serwera  (Przeczytany 652 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline stelka

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.78
Dzień dobry,
pracujemy z Subiektem GT w wersji 1.78. Większość pracowników działa w lokalnej sieci na lokalnych komputerach, korzystając z bazy danych na serwerze (Windows Server 2022).
Księgowa pracuje zdalnie, łącząc się z serwerem przez Zdalny pulpit.

Poszukujemy rozwiązania następującego problemu.
Podczas generowania zestawień (np. Sprzedaż wg pracowników za pół roku) przekraczany jest czas oczekiwania na odpowiedź serwera.
Korzystając z wiedzy zawartej w insertowej pomocy, zmieniliśmy ustawienia w rejestrach i na końcówkach sieciowych problem został rozwiązany (Command Timeout ustawiony na 300).
Przy połączeniu RDP, mimo poprawnego zapisu w rejestrach wykonanego u danego użytkownika przez administratora, komunikat o błędzie nadal się pojawia, co w konsekwencji uniemożliwia wykonanie zleconego zestawienia.
Administrator serwera na swoim koncie generuje zestawienia poprawnie (przy połączeniu RDP).

Anka
Anka

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Rozwiązanie wydaje się proste i oczywiste - timeout nie został ustawiony poprawnie, jeśli "administrator" nie widzi swojego błędu to niech spojrzy na to ktoś inny.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT