Autor Wątek: terminal  (Przeczytany 50906 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: terminal
« Odpowiedź #75 dnia: Kwiecień 07, 2017, 11:55:37 »
miałem na myśli najnowsze u mnie  ;D

Niestety nie czytam/nie czytamy w myślach, więc następnym razem podaj numery wersji.
Daniel, Białystok.

Offline dalala

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.62
Odp: terminal
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwiec 20, 2017, 09:55:28 »
Komuś działa z terminalem VX520 Planet Pay ?
Terminal wykryty, najnowsze sterowniki zainstalowane, brak połączenia  i po LAN i po COM.
Czyli problem po stronie dostawcy usługi - Planet Pay ? Czy trzeba czekać aż subiekt się dostosuje ?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: terminal
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwiec 20, 2017, 10:26:40 »
Komuś działa z terminalem VX520 Planet Pay ?
Terminal wykryty, najnowsze sterowniki zainstalowane, brak połączenia  i po LAN i po COM.
Czyli problem po stronie dostawcy usługi - Planet Pay ? Czy trzeba czekać aż subiekt się dostosuje ?

Jak ma działać skoro operator ten nie jest obsługiwany ? Najważniejsze jest wsparcie dla danego operatora, model urządzenie ma dużo mniejsze znaczenie.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 20, 2017, 11:14:40 wysłana przez dkozlowski »
Daniel, Białystok.

Offline nienacko

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: N1.47
Odp: terminal
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwiec 24, 2017, 11:55:11 »
Czy ktoś korzysta z obsługi terminali i RDP jednocześnie?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: terminal
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwiec 24, 2017, 12:46:24 »
Czy ktoś korzysta z obsługi terminali i RDP jednocześnie?

Lokalizacja terminala (sieć lokalna, internet) nie ma przecież znaczenia, jest tu pełna analogia do drukarek fiskalnych, konfigurujesz połączenie przez SUZ'a, to wszystko.
Daniel, Białystok.

Offline subiekt_user

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 334
  • Reputacja +4/-1
  • Wersja programu: Najnowsza wersja - abonament na ulepszenia wykupiony
Odp: terminal
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwiec 25, 2017, 16:33:34 »
Czy ktoś korzysta z obsługi terminali i RDP jednocześnie?

Profilowanie terminali płatniczych niestety nie działa...

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: terminal
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwiec 26, 2017, 12:44:04 »
Czy ktoś korzysta z obsługi terminali i RDP jednocześnie?

Profilowanie terminali płatniczych niestety nie działa...

Skąd czerpiesz takie informacje ? Co Ci dokładnie nie działa ? Jest mały problem z podpowiadaniem domyślnego terminala, ale można go prosto rozwiązać.
Daniel, Białystok.

Offline Mirek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza, kilka/kilka naście dni po publikacji ;)
Odp: terminal
« Odpowiedź #82 dnia: Sierpień 09, 2017, 09:37:04 »
Czy ktoś korzysta z obsługi terminali i RDP jednocześnie?

Profilowanie terminali płatniczych niestety nie działa...

Skąd czerpiesz takie informacje ? Co Ci dokładnie nie działa ? Jest mały problem z podpowiadaniem domyślnego terminala, ale można go prosto rozwiązać.

Już można "wyczyścić" pole kombi? Tak żeby na niektórych stanowiskach nie trzeba było korzystać z terminala, a na reszcie stanowisk były sprofilowane (bez wybierania ręcznego)


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: terminal
« Odpowiedź #83 dnia: Sierpień 09, 2017, 09:40:11 »
Czy ktoś korzysta z obsługi terminali i RDP jednocześnie?

Profilowanie terminali płatniczych niestety nie działa...

Skąd czerpiesz takie informacje ? Co Ci dokładnie nie działa ? Jest mały problem z podpowiadaniem domyślnego terminala, ale można go prosto rozwiązać.

Już można "wyczyścić" pole kombi? Tak żeby na niektórych stanowiskach nie trzeba było korzystać z terminala, a na reszcie stanowisk były sprofilowane (bez wybierania ręcznego)

Nie rozumiem pytania - co ma Ci dać usunięcie domyślnego terminala, kiedy zostanie włączona płatność przez terminal ?
Daniel, Białystok.

Offline Mirek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza, kilka/kilka naście dni po publikacji ;)
Odp: terminal
« Odpowiedź #84 dnia: Sierpień 09, 2017, 10:09:34 »
EDIT: pisząc "z terminalem" miałem na myśli z połączeniem do SUZ i obsługiwanym przez SUZ.

konfiguracja: jeden sklep (1) z terminalem, drugi (2) bez terminala (kwota jest wbijana ręcznie na terminalu), wszystko po SUZ, zdalnie (RDP).

Nie dało się wystawić paragonu (płatność kartą) w sklepie nr 2, przy sprofilowaniu terminali tak jak drukarek fiskalnych.
"wyczyszczenie" pola kombi "puszczało" by dalej, tak jak by nie było profilowanych terminali.
Parametry -> Paragon -> Terminal płatniczy, jak się ustawi terminal ze sklepu nr 1 to przy zatwierdzeniu paragonu (w sklepie nr 2) na kartę płatność leci na terminal w sklepie nr 1, a chciał bym żeby można było wydrukować paragon a kwotę wpisać z palca na terminalu.

Albo wszystkie stanowiska/sklepy mają terminale (obsługiwane) albo obsługa nie działa poprawnie (patrz wyżej).

Czy coś się zmieniło ?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2017, 10:14:02 wysłana przez Mirek »

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: terminal
« Odpowiedź #85 dnia: Sierpień 09, 2017, 22:20:42 »
Na RDP nie sprawdzałem, na stanowiskach "normalnych" działa tak, że jeśli nie wybierzemy terminala (zostawimy pole puste), to nie wywołuje okna komunikacji z terminalem.
Krzysztof, Radom

Offline Mirek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza, kilka/kilka naście dni po publikacji ;)
Odp: terminal
« Odpowiedź #86 dnia: Sierpień 11, 2017, 11:29:49 »
Na RDP nie sprawdzałem, na stanowiskach "normalnych" działa tak, że jeśli nie wybierzemy terminala (zostawimy pole puste), to nie wywołuje okna komunikacji z terminalem.

Dzięki za info.

Offline Kukiz

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Odp: terminal
« Odpowiedź #87 dnia: Wrzesień 28, 2017, 22:53:52 »
Terminal VX 520 od Polcard wymagane podłączenie terminala do internetu po kablu. Przez kartę terminal nie połączy się z subiektem GT. z czego mi wiadomo wymiana terminala jest bezpłatna. Wszystkim zajmuje się Polcard.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: terminal
« Odpowiedź #88 dnia: Wrzesień 29, 2017, 10:39:29 »
Przez kartę terminal nie połączy się z subiektem GT.

Miałeś na myśli kabel czy coś innego ?
Daniel, Białystok.

Offline done

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT 1.25
Odp: terminal
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwiec 06, 2018, 11:12:28 »
Witam,
proszę o potwierdzenie czy na dzień dzisiejszy terminal iCT220 ePłatności z komputerem można podłączyć przewodem USB A-B (drukarkowym kątowym) do gniazda USB SLAVE terminala?
Mając zainstalowane najnowsze sterowniki Kasiarz powinien terminal wykryć bez problemu?

Pozdrawiam 

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: terminal
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwiec 06, 2018, 11:12:28 »