Autor Wątek: Problem ze zwrotem  (Przeczytany 3488 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gunia

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44 SP2
Problem ze zwrotem
« dnia: Kwiecień 16, 2018, 11:25:48 »
Proszę o radę jak zrobić zwrot w subiekcie towaru zakupionego u nas na stronie (platforma shoper), import zamówienia poszedł przez s2s, następnie wydrukowany paragon z tego zamówienia. Towar zwrócony - robię zwrot w shoperze, s2s nie wykrywa tego zwrotu, więc nie wraca towar na magazyn w subiekcie. Gdy chcę to zrobić ręcznie w subiekcie, pojawia się kumunikat "Towar zablokwany". Ps.Problem zgłoszony do s2s, shoper i subiekt. Każdy umywa ręce, że po ich stronie jest wszystko  dobrze, a zwrotu nadal nie mogę wykonać.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem ze zwrotem
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 16, 2018, 11:33:14 »
Nie mam pojęcia co to znaczy "zgłosić problem do Subiekta" skoro Subiekt jest programem i nie odpowie... Zgodnie z komunikatem na paragonie znajduje się zablokowany (nieaktywny) towar, odblokuj go (zmień status na aktywny) i powinno zadziałać.
Daniel, Białystok.

Offline gunia

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44 SP2
Odp: Problem ze zwrotem
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 16, 2018, 11:57:18 »
To się nazywa skrót myślowy !!! do subiekta, czyli osoby, u której subiekta kupowałam.  Towar jest aktywny i nadal nie działa.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem ze zwrotem
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 16, 2018, 12:08:08 »
To się nazywa skrót myślowy !!! do subiekta, czyli osoby, u której subiekta kupowałam.

Ja nie wiem o czym myślisz, a możliwości jest kilka... Ne wiem też dlaczego kupiłaś program u kogoś, kto nie oferuje wsparcia serwisowego i nie chce pomóc przy podstawach obsługi programu...

Towar jest aktywny i nadal nie działa.

Mam rozumieć, że paragon zawiera tylko jeden towar/jedną pozycję ? Jeśli jednak jest inaczej to sprawdź wszystkie towary na dokumencie...
Daniel, Białystok.

Offline gunia

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44 SP2
Odp: Problem ze zwrotem
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 16, 2018, 12:15:07 »
No właśnie tu jest problem, bo widzę że sam nie wie o co chodzi, zwala winę na s2s, dlatego szukam rozwiązania problemu, gdzie indziej. Jest tylko jedna pozycja na paragonie plus koszt przesyłki.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem ze zwrotem
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 16, 2018, 12:23:59 »
No właśnie tu jest problem, bo widzę że sam nie wie o co chodzi, zwala winę na s2s, dlatego szukam rozwiązania problemu, gdzie indziej.

Nie ważne czyja to wina, ważne aby zdiagnozować i rozwiązać problem...

Jest tylko jedna pozycja na paragonie plus koszt przesyłki.

Czyli są dwie pozycje na paragonie, a nie jedna... Jeśli na pewno przesyłka jest aktywna w kartotece towarów to pozostaje analiza problemu w miejscu jego występowania, czyli na waszej bazie danych, a to już zadanie dla "serwisanta", a nie "sprzedawcy", temat to wyjaśnienia w kilkanaście minut.
Daniel, Białystok.

Offline puma123

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Problem ze zwrotem
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 16, 2018, 14:04:53 »
Proszę o radę jak zrobić zwrot w subiekcie towaru zakupionego u nas na stronie (platforma shoper), import zamówienia poszedł przez s2s, następnie wydrukowany paragon z tego zamówienia. Towar zwrócony - robię zwrot w shoperze, s2s nie wykrywa tego zwrotu, więc nie wraca towar na magazyn w subiekcie. Gdy chcę to zrobić ręcznie w subiekcie, pojawia się kumunikat "Towar zablokwany". Ps.Problem zgłoszony do s2s, shoper i subiekt. Każdy umywa ręce, że po ich stronie jest wszystko  dobrze, a zwrotu nadal nie mogę wykonać.

Zwrot robiony jako wypisz zwrot do paragonu w SGT?

ps. wysyłka jest towarem?

Offline gunia

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44 SP2
Odp: Problem ze zwrotem
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 16, 2018, 16:58:29 »
Jak usunęłam z paragonu koszt dostawy to zwrot jest możliwy, tylko pytanie czy tak mogę zrobić?

Offline krzys20

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: 1.53
Odp: Problem ze zwrotem
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 16, 2018, 21:39:53 »
Wystarczy poczytać co robi s2s, s2s nie ma funkcji zwrotu, zaznaczasz sobie w sklepie zamówienie jako anulowane, a w subiekcie zwrot do paragonu i po problemie.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem ze zwrotem
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 16, 2018, 21:57:37 »
ps. wysyłka jest towarem?

Taki problem wystąpi również przy usłudze.

Jak usunęłam z paragonu koszt dostawy to zwrot jest możliwy...

Ciągle nie odpowiedziałaś na podstawowe i proste pytanie - czy ta usługa jest zablokowana... Dla pewności chciałbym zobaczyć zrzut ekranu z tą informacją.
Daniel, Białystok.

Odp: Problem ze zwrotem
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 16, 2018, 21:57:37 »