Potrzeby wydawały się jasno opisane powyżej ale ok.
Jak zwracałem uwagę opisałeś (w pierwszej odpowiedzi) zupełnie inne potrzeby niż faktycznie był potrzebne, więc o którym "opisane powyżej" teraz piszesz ?
Mam kilkanaście grup towarowych.
Każda grupa towarowa ma kilka progów rabatowych: 5,10,12,15 % itd
Do tych progów są przypisani konkretni kontrahenci.
Jak się uda to załączam jpg z tych promocji.
Liczę, że jest to już jasne.
Nie spotkałem się z takim podejściem, być może dlatego, że powoduje ono takie problemy jakie opisujesz - przy większej ilości danych nie wiadomo jakie warunki ma kontrahent, gdyż jest przypisany do wielu różnych "progów rabatowych"... Znane mi rozwiązanie wychodzą od kontrahenta i do niego przypisują "progi rabatowe" (rabaty na grupy, rabaty na cechy, rabaty na producenta, rabaty na towary)... Efekt jest taki sam tylko inna prezentacja danych i zarządzanie nimi...
Posiadamy autorskie rozwiązanie realizujące taką funkcjonalność, mogę podesłać do testów.