Autor Wątek: Zwrot towaru  (Przeczytany 1376 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tryviolet

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.64 SP1
Zwrot towaru
« dnia: Styczeń 09, 2021, 13:52:07 »
Czy przyjmując zwrot towaru, którego sprzedaż została zarejestrowana na kasie fiskalnej, oprócz dokumentu PZ i dowodu KW, da się w Subiekcie GT wydrukować protokół zwrotu towaru? Czy to trzeba już po za programem stworzyć?

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9211
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Zwrot towaru
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 09, 2021, 14:03:37 »
Nie wystarczy w stopce PZ napisać formułkę o zgodności tego dokumentu z protokołem zwrotu określonego w przepisach?
Sławek, Zduńska Wola

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zwrot towaru
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 09, 2021, 15:22:02 »
A czy najzwyczajniej w świecie nie wystarczy wystawić dokumentu zwrotu (który to automatycznie utworzy PZ i KW), wybrać powód zwrotu i go wydrukować (wydrukuje się podstawa prawna) ? 
Daniel, Białystok.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4876
  • Reputacja +172/-11
Odp: Zwrot towaru
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2021, 15:47:13 »
A czy najzwyczajniej w świecie nie wystarczy wystawić dokumentu zwrotu (który to automatycznie utworzy PZ i KW), wybrać powód zwrotu i go wydrukować (wydrukuje się podstawa prawna) ?
Można, ale to takie trywialne...
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Zwrot towaru
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2021, 15:47:13 »